Varför kan man inte kontakta kollegor och söka på dem?
Publicerat - 22 sep 2009, 10:26:07
Vulcano
22 sep 2009 |
Borde ju vara enkelt. Då skulle antagligen fler använda tjänsten artistkatalogen aktivt också.. |
Svara Citera & svara |
Redaktion
22 sep 2009 |
Hej Vulcano, Artistkatalogen är en ren betaltjänst som vänder sig till alla företag, organisationer och personer som anlitar artister för professionellt bruk. Som medlem i Teaterförbundet kan du abonnera för kraftigt reducerade priser. Vill du hämta inspiration till hur du skall uppdatera ditt eget CV kan du alltid hålla utkik efter de 11 senast uppdaterade artister som visas på Artistkatalogens startsida. Genom att klicka på en av bilderna kommer du in på artistens hela CV (förutom kontaktuppgifter som ej visas här). Snart kommer också fler nyheter som gör det möjligt för dig att se dina kollegors CV:n. Håll ut.. |
Svara Citera & svara |
Sara
25 sep 2009 |
Tycker verkligen inte att mina kollegor ska ha tillgång till mina kontaktuppgifter eller min Cv för den delen. jag betalar för att eventuella arbetsgivare ska kunna nå mig och se mina uppgifter och inte för någon annan.Behåll det så snälla. Annars kan man ju gå med i facebook om man vill! |
Svara Citera & svara |
Maggie
16 nov 2009 |
Det ligger absolut nånting i det Sara skrev. |
Svara Citera & svara |