Välkommen till smyglanseringen av Nya Artistkatalogen-2009

Publicerat - 5 jun 2009, 15:20:43
Artistkatalogen

5 jun 2009

Smyglanseringen pågår under perioden juni-augusti. Under denna tid hinner medverkande artister komplettera sina CV:n med ny information, filmer och röstprover. Vi hinner också finslipa detaljer och funktioner kring hela det nya system som nya artistkatalogen är byggt på. Under tiden tar vi gärna emot dina synpunkter på katalogens utformning och funktioner. Du är mycket välkommen att skicka dina synpunkter till artistkatalogen@millerspath.com . Alla bidrag till en bättre artistkatalog emottages tacksamt. Svara
Citera & svara
Erik

10 jun 2009

Hej och tack för en bra hemsida. Lite barnsjukdomar... men i övrigt mpnga fina funktioner och enkel att använda. Superbra med röstprover och video. Lycka till öskar Erik Svara
Citera & svara
Eva

11 jun 2009

Jag tycker det är jättebra att man äntligen får lägga upp fler bilder på sig själv. Undrar bara om folk bläddrar igenom alla. Kan någon tipsa om hjälp med att redigera en showreel som jag har. Den är alldeles för lång och behöver kortas ned. Jag vet inte hur man gör.... Svara
Citera & svara
Eva R

14 jun 2009

Håller helt med, TACK för att ni fixat denna sajt så man kan ha mer med, superbra! Undrar om det ska kunna gå att se andra kollegor o artister som är med här ? Svara
Citera & svara
Redaktionen

7 aug 2009

Hej Eva. Ursäkta att jag inte svarat tidigare. Visst kan du se andra Artister. Det gör du genom att teckna ett abonnemang. Som medlem betalar du ett lägre abonnemangspris. Gå in på startsidan för mer information. Svara
Citera & svara
Boel

18 aug 2009

Ska strax ladda in mera - det är ju väldigt smidigt! Svara
Citera & svara